сабота, 14 мај 2011

Musfirah Iman ?

                                                     Dengan nama Allah yang Pengasih lagi Maha Penyayang...

JEJAK LANGKAH SI MUSFIRAH IMAN......

yang kekadang tidak disedari akan kehadiran dan begitu juga pemergiannya
aku hanya inginkan aku ini bermanfaat untuk semua orang jasad dan rohani Lillahita'ala
ya Lillahita'ala...!! sebab apa yang aku lakukan semua ini akan dipersoalkan kelak,
 mengapa tidak aku ingin mempersiapkan diriku dengan jawapan yang PASTI?? ..
Aku siapa?? aku adalah hamba Allah Azza Wa Jalla...
punya kekurangan yang tidak semua insan ingin mengerti dan sering menilai sebagai insan yang serba "berlebihan"...adakah aku layak untuk semua itu?? tidak sama sekali !! semoga "berlebihan" itu tidak menjadikan aku menjadi lebih munafik dari kemarin....
satu ku pinta dari mu wahai manusia, fahami akan aku lakukan, dan jangan sesekali cuba "berani mati"
 untuk menilai dengan siapa yang bergelar "musfirah iman"..kelak anda akan kecewa dan menyesal..
so....just be relax....ukhuwah lillahita'ala...itu yang terbaik...
Wassalam....^_______________^

4 коментари:

  1. Assalammualaikum wbt..
    Teruskan melangkah wahai akakku sayang..
    ((^___________^)) <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  2. wa'alaikumussalam wbt....insyaAllah selagi nyawa dikandung badan dik....itulah dinamakan musfirah sempena nama adik kesygan kakak....langkah sentiasa di teruskan itulah yang dikatakan musafir....^_____________^ <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши
  3. maksud musfirah tu kak adalah yang berseri.. hehe .. so musfirah iman tu iman yg berseri.. ^^, <3 <3 teruskan perjuangan.. jihad panulisan.. :D

    ОдговориИзбриши
  4. iya dik.....musfirah akan terus bermusafir......(jgn ja terbelit lidah menyebutnya) hehe

    ОдговориИзбриши